جامع ترین خبرنامه آنلاین

به جامع ترین خبرنامه آنلاین خوش آمدید

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱


به گزارش شفاف ، در تیم ملی والیبال مردان ایران سه شنبه ، 17 ماه مه ، ساعت 18:30 به مصاف صربستان ، دوازدهمین ماه لیگ ملت ها از هر مسابقه ای رفت. و مقابل رهبران ایران اسلاونیا پیش رفت و در 11 بازی آخر در هلند ، کانادا ، ایتالیا پیروز شد ، به …

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱ https://rosemag.ir/2021/06/18/لیگ-ملت‌های-والیبال-ایران-۱/ مجله رز Fri, 18 Jun 2021 11:29:57 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/06/18/لیگ-ملت‌های-والیبال-ایران-۱/ به گزارش شفاف ، در تیم ملی والیبال مردان ایران سه شنبه ، 17 ماه مه ، ساعت 18:30 به مصاف صربستان ، دوازدهمین ماه لیگ ملت ها از هر مسابقه ای رفت. و مقابل رهبران ایران اسلاونیا پیش رفت و در 11 بازی آخر در هلند ، کانادا ، ایتالیا پیروز شد ، به …

به گزارش شفاف ، در تیم ملی والیبال مردان ایران سه شنبه ، 17 ماه مه ، ساعت 18:30 به مصاف صربستان ، دوازدهمین ماه لیگ ملت ها از هر مسابقه ای رفت.

و مقابل رهبران ایران اسلاونیا پیش رفت و در 11 بازی آخر در هلند ، کانادا ، ایتالیا پیروز شد ، به ایالات متحده ، ژاپن و باخت ، روسیه ، صربستان ، آلمان ، استرالیا و برزیل آمد.

اسلوونی عملکرد بسیار خوبی داشته است و هیچ تاثیری در هشت مسابقه قهرمان لیگ ملت های والیبال ندارد. صربستان ، اسلواکی ، در ایتالیا کاملاً شکست خورد و آلمان مغلوب برزیل ، روسیه ، هلند ، آرژانتین ، کانادا ، فرانسه ، روسیه و استرالیا شد.

تقابل دو تیم در روزهای قبل از تیم ملی اسلوونی 2018 که در یک بازی دوستانه 3 بر 2 ایران را شکست داد.

تیم ملی اسلوونی 23 امتیاز و هشت موفقیت در والیبال و مقام چهارم این رقابت ها کسب کرده است. همچنین تیم ملی والیبال ایران در جایگاه هشتم این رقابت ها 18 امتیاز و شش پیروزی کسب کرده است.

حق ایران بر مواضع سعید معروف ، سید موسوی امپراطور محمد ، میلاد عبادی پور ، میسی صالح ، مسعود غلامی و آرمان صالحی کاظمی Malediction (کتاب) ، در برزیل.

در ست اول ، 25-14 ، ایران ، اسلوونی

در ابتدای این ست ، عملکرد تیم ملی ایران بسیار مناسب بود و برای برتری 3 بر صفر چشم بسیاری از ما مناسب بود.

ادامه دفاع عملکرد خوبی در جاده پیش رو داشت ، حریفان ایران ایران به دلیل 4: 0 نخواهند بود.

والیبالیست های ایران که در دیداری برابر سرخ و سفید مقابل نیروی دریایی اسلوونی برای تیم ملی به میدان رفتند ، موفق شدند نتیجه 5 بر یک را به سود خود رقم بزنند.

امتیاز 7 به سود ایران ، سعید معروف با یک جای خالی زیبا می تواند ایران را از اسلواکی و 7-2 پیش بیاندازد.

در ابتدای این مجموعه ، سید موسوی اظهار داشت که عملکرد خوب دفاع عمومی است و ماهومت از هیچ دشمنی رنج نمی برد و اتفاقاً سزار نیز امتیاز 8 را به اندازه شما در لطف ایران کسب می کند.

ایران در ست اول مسابقه عملکرد خوبی داشته است زیرا امتیاز به سود ایران ، کازینو 4-10 اسلوونی تصمیم گرفت جایگزین این بازیکنان شود.

رهبران ایران انتظار داشتند که برتری در تعداد تیم ملی اسلوونی در این مجموعه برتری داشته باشد: 5-1 تا این که از ایران ، اسلوونی جلوتر باشد.

15 امتیاز این امتیاز ، به لطف خدا در ایران به وزارت امتیازات میلاد عبادی پور می تواند یک خط مستقیم باشد. بعد از بدست آوردن این مکان و تا حدی از والیبال اسلوونی و دریافتم که او را در زمین خمپاره آرام گرفته اند ، من این را می بینم ، و او اکنون در ایران بود.

او در وهله اول در تیم ملی آن را تحمل کرده بود و تمام شکوه و جلال ایران را بسیار زیبا آراسته بود اما رهبران فرزندان ایران نیز چنین بودند ، تا جبهه نبرد با دشمن 5-18 صحبت کند.

والیبالیست های ایران در این مجموعه بهترین هستند و توانستند اسپانیا را با نتیجه 25 بر 14 شکست دهند.


[ بازدید : 360 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 23:13 ] [ آیناز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]