جامع ترین خبرنامه آنلاین

به جامع ترین خبرنامه آنلاین خوش آمدید

شناسایی ۱۴۰ یتیم ایدز/چالش های مبتلایان و ایتام از انگ زدن و گذران معیشت تا مشکلات روانی


مدیر کل مجله برنامه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی با بیان اینکه 140 مدل یتیم را در ایران شناسایی کرده ایم که بیشتر آنها با برادرانشان زندگی می کنند ، گفت: “از نظر حمایت ، بیشتر کسانی که با خانواده خود زندگی می کنند حمایت می کنند من در حال حاضر این شرکت را با …

شناسایی ۱۴۰ یتیم ایدز/چالش های مبتلایان و ایتام از انگ زدن و گذران معیشت تا مشکلات روانی https://rosemag.ir/2021/05/07/شناسایی-۱۴۰-یتیم-ایدز-چالش-های-مبتلایا/ مجله رز Fri, 07 May 2021 00:28:26 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/05/07/شناسایی-۱۴۰-یتیم-ایدز-چالش-های-مبتلایا/ مدیر کل مجله برنامه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی با بیان اینکه 140 مدل یتیم را در ایران شناسایی کرده ایم که بیشتر آنها با برادرانشان زندگی می کنند ، گفت: “از نظر حمایت ، بیشتر کسانی که با خانواده خود زندگی می کنند حمایت می کنند من در حال حاضر این شرکت را با …

مدیر کل مجله برنامه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی با بیان اینکه 140 مدل یتیم را در ایران شناسایی کرده ایم که بیشتر آنها با برادرانشان زندگی می کنند ، گفت: “از نظر حمایت ، بیشتر کسانی که با خانواده خود زندگی می کنند حمایت می کنند من در حال حاضر این شرکت را با فرزندانش تهیه کردم ، زیرا هدف آنها برآورده شده است.

مجله رز در مصاحبه ای ، فرید براتی زاده وی با اشاره به روز جهانی حمایت از اداره یتیمان (7 ماه مه ، مصادف با 6 مه) ، گفت: “در زمان HIV / AIDS و مرگ و تصورات غلط آنها در مورد این بیماری ، بیشتر افراد احساس HIV می کردند زیرا عدم انطباق با اصول

یک فضیلت اخلاقی وجود دارد ، همانطور که از بیماری مارک تجاری مشهور است ، که با او او ، که وجود نه تنها ثروت افراد معدودی است ، درست است که تعداد آنها. بنابراین به خاطر اتحاد با افراد مبتلا به ایدز باید ارتباط کمتری با آنها به بیراهه برود. جدایی بیماران و آنچه در حال حاضر در کشور مشکل ساز شده است.

وی گفت: “با توجه به اینكه زندگی در انزوا تا آن زمان شغل و روابط اجتماعی خود را با آنها از دست داده تا از حمایت اجتماعی برای زنده ماندن و زندگی برخوردار شود.”

بخش بارا با اشاره به برنامه های HIV / AIDS در منطقه گفت: “برنامه ششم HIV / AIDS ، که در حال حاضر همان چیزی است که نوشته شده است ، آنها همچنین به موضوع حفاظت ، یکی از 12 سیاست برنامه توسعه توجه کردند. و به افراد مبتلا به ایدز. “سازمان بهزیستی برای کارهای انجام شده در کشور

این است.

در حالی که حمایت از افرادی که در آن زندگی می کنند مرزهای قابل توجه تری به ویژه برای روز است

مدیر کل برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ، با بیان اینکه مرگ بر اثر ایدز مسئله است و حمایت از خانواده های آنها (از خطای شناخته شده در مورد خانواده هایی که به این بیماری مبتلا هستند) مسئله دیگری است ، گفت: فرزندان افرادی که در بمبئی زندگی می کنند باید مورد توجه قرار گیرند. به خصوص کودکانی که ممکن است به ویروس HIV آلوده شده و علائم والدین متولد شوند. و برای جلب ذهن مردان ، مردان جوان والدین خود را به دلیل توجه انسان به یتیمان و افراد بی خانمان از دست دادند ، لورم در روز جهانی ایدز ، و زمانی بود که من در آن حضور داشتم.

براتیسده با اشاره به اینکه این باشگاه مثبت برای کمک به افراد مبتلا به ایدز در زمین قرار گرفته است ، افزود: “باشگاه های زندگی مثبت توسط مواد وزارت بهداشت طی چند سال گذشته ایجاد شده است ، اما در چند سال گذشته برای جلوگیری و گروه های كنترل. “متأسفانه ، و معالجه ، این كاملاً كار یك سازمان و یا متعهد آن است. در حال حاضر حدود 40 نفر وجود دارد و با استفاده از خدمات کسانی که برای ارائه کار در استان های زندگی مثبت با یک باشگاه و کمک به او متفاوت هستند ، به ما مراجعه کردند.

ارائه خدمات پشتیبانی به 5000 باشگاه از این دست مثبت است

در حال حاضر 5000 باشگاه دارای خدمات حمایت از زندگی مثبت هستند كه از نظر كار و امور اجتماعی ، معیشت و غیره پایدار است ، از این تعداد 390 كودك فرزندان مبتلایان به ایدز هستند. و خدمات دیگری دریافت کنید. تا 390 نیز بچه های کوچک هستند ، این چیزها است.

و از فرزندان خود شاگرد بسازید ، و برای کار در بخش آزمایش در خیابان ،

وی همچنین این را اضافه کرد تا به کارهای خارج از کشور ، کار براتی سدهه ، که از طریق HIV / AIDS دریافت کرده ایم ، و نه به آنها ، و آنها را برای خدمت به استانهای دیگر امتحان کند.

شناسایی کشور تا 140 یتیم

کار کمک به یتیمان و ایجاد مستمری برای آن است

وی با انجام این کار ، آنها را از چالش های موجود در زندگی ایدز بدون پدر ، خارج کرده است ، وی افزود: “تا آنجا که می توان از 140 نفری حمایت کرد که از نظر تعداد یکسان بودند ، و بیشتر از همه در مورد زندگی او با خانواده هایشان باید نشان دهد که حمایت از بافت در شهر و در قبیله کودکان است ، اما این کار را خواهد کرد. ” طرح.

براتی گفت: Sedehe “اگر كودكان هرگز لازم باشند ، خدمات روانشناختی روانشناختی تهیه شده و در یك توسعه دهنده نامرئی تحت درمان قرار گرفته و خدمات ممكن است مشكلی از نظر شرایط فعلی و آینده نداشته باشد.”

پیام آخر


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 10:25 ] [ آیناز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]