جامع ترین خبرنامه آنلاین

به جامع ترین خبرنامه آنلاین خوش آمدید

بهای مشهور بودن و دردسرهای سلبریتی شدن!


هر عضوی از زندگی خصوصی یک مرد ذهن مشکلات زندگی خود را دارد و هیچ کس نمی خواهد این مشکلات را در انظار عمومی نشان دهد. بسیاری از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زیرا برخی از مشاغل خاص ممکن است نوعی سازگاری ، بازیگری و ماهیت کسانی باشد که در کانون …

بهای مشهور بودن و دردسرهای سلبریتی شدن! https://rosemag.ir/2021/04/01/بهای-مشهور-بودن-و-دردسرهای-سلبریتی-شدن/ مجله رز Thu, 01 Apr 2021 07:34:33 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/04/01/بهای-مشهور-بودن-و-دردسرهای-سلبریتی-شدن/ هر عضوی از زندگی خصوصی یک مرد ذهن مشکلات زندگی خود را دارد و هیچ کس نمی خواهد این مشکلات را در انظار عمومی نشان دهد. بسیاری از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زیرا برخی از مشاغل خاص ممکن است نوعی سازگاری ، بازیگری و ماهیت کسانی باشد که در کانون …

هر عضوی از زندگی خصوصی یک مرد ذهن مشکلات زندگی خود را دارد و هیچ کس نمی خواهد این مشکلات را در انظار عمومی نشان دهد. بسیاری از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زیرا برخی از مشاغل خاص ممکن است نوعی سازگاری ، بازیگری و ماهیت کسانی باشد که در کانون توجه هستند. ما باید به آنها اجازه دهیم که عزیزانشان راحت زندگی کنند ، تا زندگی را نجات دهند و از آن لذت ببرند.

مگر اینکه این اتفاق نیفتد ، که ممکن است بدانیم ، از زندگی روزمره ، مانند دیگران در راز راز عکاسی که باید در ذهن انجام شود ، ما شایسته پاپاراتزی هستیم. بسته شده است در راز خود را که در آن آنها از تلویزیون پخش می شود ، من در آسمان پرستاره دیدم ، و یا جایی که پیام من وجود دارد. حتی اگر پاپاراتزی ها ، لیاقت ساخت آنها را ندارند ، زیرا هیچ چیز دیگری رمز همه لذت بردن نیست. افراد مشهوری مانند جاستین بیبر ، تیلور سویفت و کیم کارداشیان به این پدیده اهداف اصلی محبوبیت روزافزون آنها بوده است.

این باید حریم خصوصی پاپاراتزی باشد. متأسفانه اگر بخواهید به س questionsالات مربوط به عکسبرداری “نه” بگویید یا کل زندگی جنبش پاپاراتزی را پوشش دهید ، یک فرد مشهور است. افراد مشهور هرگز مجبور به استفاده از خشونت نخواهند شد و به پاپاراتزی ها توصیه می کنند که از خود دور باشند.

پاپاراتزی تأثیر بسزایی در زندگی ما دارد و تقریباً احترام گذاشتن به همه آنها را تعیین می کند. این تصاویر هر روز از کسانی که قادر به کانال خبری مورد علاقه ، سایت های شبکه های اجتماعی ، در برخی موارد ، نظرات در یک کتاب هستند ، ارسال می شود. به عنوان مثال ، در انگلیس ، مرگ دیانا ، پرنسس ولز ، در سال 1997 به دلیل تأثیر غیرمجاز عدم مطابقت رسانه ها با مطبوعات و شخصیت های معروف و سبک زندگی ، راز است. بعد از چند سوال از فرد مبنی بر رعایت دلیل مرگ ، گفته شد که برای ملاقات با کسی که آنها را به دنبال خود دنبال کرده است ، من لمس کردم.

کشورها آن را مخفی نگه می دارند؟

شدت پاپاراتزی از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. از گال ، شناخته شده است که از آنها انگور ساخته شده است ، و وسوسه ای که او همچنین پادشاه خود ، آشوروس را به هالیوود می اندازد. نیمه عمر ذهن همه ما می توانیم داشته باشیم. در زیر برخی از کشورها ذکر شده است که احتمالاً وجود دارند.

انگلستان

آزار و اذیت ، حتی دانه سلطنتی ، آمد ، و انگلیس در قوانین برای خود ، به واقعیت واقعی ، محدودیت پوشش نسبت به گذشته در بسیاری از روستاها از شراب. م Instسساتی مانند کنوانسیون اروپایی حقوق بشر و کمیسیون حقوق بشر انگلیس که پیشنهاداتی در مورد محافظت از راز دست مردان نیز ارائه می دهند. پس از مرگ پرنسس دیانا در سال 1997 ، کمیسیون شکایات مطبوعاتی ، نهاد خودتنظیمی رسانه های انگلیس ، یک سری قوانین را برای جلوگیری از حوادث مشابه پیشنهاد داد با ممنوعیت تعریف که شامل پیشنهادهایی از مالکیت خصوصی عکسهای پاپاراتزی است که گفته می شود برای همان چیز است ، و برای تقویت محافظت از افراد مشهور و در عین حال در برابر رسانه ها ساخته نشود.

فرانسه

اگرچه دولت فرانسه متعهد شده است كه برای محافظت از فرزندان نبودن ، از فرزندان ما با پاپاراتزی آمیخته شده و آنها را آموزش داده و بنابراین ، برعکس هیچ تأثیری نخواهد داشت. دولت ارسال برخی از عکسهای پاپاراتزی که او را دوست ندارند ممنوع کرده است ، اما به آنها اجازه می دهد عکس های گرفته شده در مکان های عمومی را ارسال کنند. طبق نیویورک تایمز ، فرانسه ، راز این نوع قوانین حاکم بر دستگاه فشار شراب است ، به عنوان یکی از ویراستاران موضوعاتی که اغلب بر روی صورتشان هستند ، و چاپ سیاه گروه ، و نه تصاویر آنها ، نوشته شده است ، اما خوردن آن حلال است. علاوه بر این ، بالا بردن یک عکس منحصر به فرد از انتشار بیش از 32000 $ ، و نتیجه نهایی این است ، در فرانسه ترس پاپاراتزی را وسوسه می کند.

اسپانیا

به دلیل حفظ حریم خصوصی تهدید ، به دلیل گسترش فناوری و محیط زیست توسط وکلای وارن برندیز بوستون مورد توجه قرار گرفت. بیش از یک قرن است که دانش از روش های مختلفی که از مردم می گیرند ، و او در راز بزرگ شده است ، مخفی کردن راز آسان است. به دلیل افشای حقوق حفظ حریم خصوصی مردان و جمع آوری اطلاعات شخصی از نهادهای اجتماعی ، درگیر یک دولت قانونی هستند که به هیچ کس اجازه دسترسی به سایر اطلاعات شخصی را نمی دهد و داده ها اجازه انتشار ندارند. دولت حق مدنی جدیدی را برای کد حریم خصوصی تعیین کرده است ، مجازات نقض آن ، که شامل نامه های شخصی است ، نه به طور آشکار ، ایمیل ها ورودی هایی نیستند که حریم خصوصی ارتباطات را نقض می کند. داده ها در طبقه خرمن ، و قبلاً صادر شده بود. مجازات اتهامات اگر مجرم کارمند دولت باشد ، بیشتر خواهد بود.

ایالات متحده

در سال 1998 ، کالیفرنیا و قانون پایان حریم خصوصی که استفاده از تصاویر دیجیتال را ممنوع می کند تا افکار مربوط به زندگی خصوصی آنها باشد. اما به همان اندازه که مانع این شود که اعتماد به نفس قانون اساسی مورد انتقاد نیروهای دشمن و مطبوعات را بدست آورد ، تا شما پیام را جمع کنید.

اولین اصلاحیه قانون حریم خصوصی 2005 را پیشنهاد کرد که از اختلاف بین تصاویر گرفته شده توسط افراد مشهور و عکاسان مصادره می شود. 1708.8 قانون قانون مدنی که توسط قانونگذاران کالیفرنیا اداره می شود و در سال 2005 تمدید شد ، که شامل سود از همه اسیر بسیاری از پاپاراتزی ها بود. در سال 2009 ، قانون جدید دیگری به نام AB 524 ، که اعلام شد بسیاری از مبلغ حداکثر 50،000 دلار در اولین ناشران با تصویر سبک گرفته شده توسط قانون حفظ حریم خصوصی ، بود. این قانون بود ، حتی قلبش هم به خاطر سود حاصل از تصاویر پاپاراتزی ها نبود که شهروندان را به صحبت می برد. با این حال ، آنها ادعا کردند که این قانون م workثر نیست ، زیرا آنها به ناشران عکس های مشهور معمولاً بیش از یک میلیون دلار پول نقد کسب می کنند. علاوه بر این ، به نظر می رسد بار دیگر در جلوگیری از دسترسی قانون مطبوعات به دیوان عالی کشور به پیامی ، با AB 524 در تعارض است.

کالیفرنیا ، برای اینکه شما بدانید که بیشترین درگیری بین پاپاراتزی ها انجام شده است و وجود ندارد ، اما در او نیست ، و دیگر هرگز در ژانویه 2010 paparazzi 2479 AB از دعای دو سوال بیشتر است: Paparazzi ارابه های او و دشمن در شرف وقوع است که اغلب هنگام انجام حالت منجر به حرکت آزاد می شود. همچنین مجازات های مالی و کیفری برای AB 2479 انسانی که بی پروا رانده می شود و به سمت گرفتن عکس برای اهداف تجاری سوق داده می شود. و بین 145 تا 1000 دلار خواهد بود و از آن زمان به مدت پنج تا 90 روز زندان. اگر کودک هنگامی که وسیله نقلیه در حال کار است ، با جریمه نقدی تا 5000 دلار و تا یک سال زندان می تواند باشد.

مشاهیر راز

در اواخر دهه 1960 بود که درمورد چنین مواردی از نظر فلسفی کاملاً مبتنی بر ارزش راز ، راز و چهره بزرگترین فیلسوفان محقق ، ویلیام برد ، گسترش یافت ، در همان زمان این ایده را ارائه داد . در سال 1968 ، یک فیلسوف دیگر ، چارلز فرید ، ادعا کرد که اسناد محرمانه بسیار گسترده است ، به عنوان جامعه شناسی ذهن و غیره. هانا آرنت ، با عنوان وضعیت انسان (1958) ، برخی از رازهای اساسی کسب و کار را بیان کرد. اما تعریف حریم خصوصی و آزادی تنظیمات (1967) تعریفی دو لایه از حریم خصوصی را ارائه می دهد ، ترکیبی از توسعه شخصی و اجتماعی شامل روشهایی است و شامل چهار حالت بی هویتی ، احتیاط حریم خصوصی ، صمیمیت و چهار عملکرد حریم خصوصی ، آزادی شخصی و نظر ؛ عزت نفس و ارتباط محدود و تحلیل محرمانه بودن آرنت به پایان رسید. تنظیمات اشاره کرد که حتی حیوانات در آن دوره تنهایی دارند یا در گروه های کوچک به دنبال صمیمیت هستند.

تعریف حریم خصوصی را باید از مطالعه مشکلات در یک راز شکست ناپذیر مشاهده کرد. دکتر. مقاله Marcus DG در مقاله 100 پایان نامه دانشگاه ادینبورگ مثالی از چگونگی Privacy Books: A analysis company (1985) را ارائه می دهد. یکی از قدیمی ترها ، از تعاریف 1890 و تأثیرگذارترین آنها در آنجا ، وارن ، از ساموئل و لوئیس برندیس ، راز این است که بگوییم تنها چیزی نیست که درست است.

1 ساموئل گاویسون دشواری تعریف قانونی حریم خصوصی را در سال 1980 برجسته کرد و 1989 موم ریموند موضوع را بیشتر بررسی کرد. نتیجه گرفت که بهترین موارد اضافی از جمله کلمات مبهم و مبهم است ، دلیل این امر این است که برنامه به انتها متصل است. از آنجا که ، در مورد نارسایی تعاریف قانونی س questionsالات من ، موارد بسیاری وجود دارد ، نوعی از آنها و توسط کلمه قوانین محافظت از راز تدوین حق از آن هدایت می شود همان دانشمندان ، مبادا او باشد. اما این تحقیر هرگز بعید می داند که هدف استفاده های رایج از آن ، و دیگر هیچ بازگشتی به وی نداشته باشد ، بلکه این به عنوان مجموع تعریف کارآمد است.

هیچ حق انسانی برای حفظ حریم خصوصی وجود ندارد که به دست آوردن آن منطقی است و امنیت و آرامش در جامعه است. اینکه او محدودیتی در مورد ظرفیت آداب و رسوم برنامه های کاربردی در محافظت از حریم خصوصی به عنوان آنچه در نظر گرفته شده است ، برای هر کس راز خود نیست. برای او: و در داده های خصوصی خود و یا زندگی بشر و تا حدودی نمی تواند گناه کند ، او باید بپرسد ، و او می خواست آنها را به عنوان دسترسی آسیب دیده قرار داده ، به عنوان صدمه دیده است.

حریم خصوصی حقی است که ناشی از آن است ، بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی آنها ، و هیچ یک از ضروریات جهانی را انتظار ندارند. برای تبدیل شدن به یک زندگی رنج آور ، اما من فکر نمی کنم که کتاب ها بخش های پاپاراتزی را به دلخواه خود باز کنند. متأسفانه ، این واقعیت که بسیاری از مردم همیشه سعی در ساختن دارند تا زندگی او را در اهداف شخصی شانس زندگی نکنند. باید بخاطر بسپاریم که زیر ذره بین بررسی شود.

858


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 15 فروردين 1400 ] [ 3:47 ] [ آیناز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]