جامع ترین خبرنامه آنلاین

به جامع ترین خبرنامه آنلاین خوش آمدید

سینما؛ به جای مسافرت نوروزی


به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده “علی سرتیپی” در مصاحبه با “شاه فرنگ”: “خوب است که امسال از سینما شروع می شود و در مجموع 500 فیلم اکران شده 5 میلیون تومان فروختند. دلایل دیگری برای این کاهش وجود داشت ، اما احساس تاج اضطراب وی با بیان تأثیرات مختلف کرونا بر جامعه و اقتصاد …

سینما؛ به جای مسافرت نوروزی https://rosemag.ir/2021/03/26/سینما؛-به-جای-مسافرت-نوروزی/ مجله رز Thu, 25 Mar 2021 20:14:51 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/03/26/سینما؛-به-جای-مسافرت-نوروزی/ به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده “علی سرتیپی” در مصاحبه با “شاه فرنگ”: “خوب است که امسال از سینما شروع می شود و در مجموع 500 فیلم اکران شده 5 میلیون تومان فروختند. دلایل دیگری برای این کاهش وجود داشت ، اما احساس تاج اضطراب وی با بیان تأثیرات مختلف کرونا بر جامعه و اقتصاد …

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده

“علی سرتیپی” در مصاحبه با “شاه فرنگ”: “خوب است که امسال از سینما شروع می شود و در مجموع 500 فیلم اکران شده 5 میلیون تومان فروختند. دلایل دیگری برای این کاهش وجود داشت ، اما احساس تاج اضطراب

وی با بیان تأثیرات مختلف کرونا بر جامعه و اقتصاد ، جامعه و روان مردم گفت: “سینما بر آرامش روانی تأثیر نمی گذارد”. در حال حرکت یک شخص برای بسیاری از افراد از مکان های سینما امن است ، همانطور که سفر می کند ، نمی تواند.

وی گفت: “در این زمان توانایی حضور در سینما در بیش از 50 درصد وجود ندارد.” و برخی از سینماها ، بیش از 30 درصد تماشاگران سالن سینما را ندارند.

وی با پیاده سازی انتهای پایگاه در شب مقصر دانست و گفت: “سینماها. روح ما از بعد از ظهرها و شبها به سینما نگاه می کند. برای اینکه هیچ پایه ای اجازه آن را ندهد ، تا آنجا که سینماها در محیط گنجانده می شوند و شب ها 9 صبح است. “

رئیس انجمن مطبوعاتی پروتکل های راهنمایی و رانندگی اجرای ناقص “رستوران های شبانه باز است و هیچ کس جلوی آنها را نمی گیرد ، اما باید ساعت 21:00 در سینماها بسته شود”. این پروتکل ها دو نوع ساختمان هستند. در پایان 3 تا 21 اوایل سینماها.

با رد اطلاعات پشتیبانی مرکزی به موقع و سینمای کشور ، گفت: این رسانه نیست که اطلاعاتی درباره فعالیت در سینما ارائه دهد. دولت نیز در این زمینه مسئول است. در این شرایط ، سینما سالم ترین و خانواده ترین فضای سرگرمی است. اگر رسانه ملی با ارائه اطلاعات و مساعدت به مردم از بازگشایی سینما استقبال نمی کرد. مجید مجیدی کارگردان فیلم سینما برای شرایط خاص تاج نمایش داده شد.

وعده غذایی “كوان امجادیان” در فرنگ گفت كه این روزنامه نگار در 5 یا 6 سال گذشته مانند سنگ به سینما رفته بود: “جلال به سینمای كشور ضربه زد و سرانجام باد كرد.” کمترین اهمیت اعضای سینما در طول سالها برای کشور ما نیست.

به خصوص هنگامی که خاکستر برای آوردن فرهنگ “ابزار فرهنگی که در بحران است و بزرگترین حرکت صحیح سینمای کشور است” به آن افزوده شد.

آمجیادیان قرار نیست او را به خاطر تنها تاج سینما سرزنش کنند. سینمای خانگی از سالهای سبد حذف شد. جلال ضربه آخر به سینمای کشور بود.

و این فیلم های بی کیفیت است اکران سینما از بین می رود اعتماد افرادی که بیش از 10 تا 20 فیلم خوب را نمی توانند در سینما اکران کنند اضافه می کنند. نیاز به ایمان ، به خاطر خانواده های آنها نیست ، افراد بیشتری وارد سینما می شوند. سینما باید حیوانات پوستی اساسی ایجاد کند. اختصاص دادن به کیفیت بسیار پایین اراده نخواهد کرد.


[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 10 فروردين 1400 ] [ 18:16 ] [ آیناز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]