جامع ترین خبرنامه آنلاین

به جامع ترین خبرنامه آنلاین خوش آمدید

به فوتبال‌ ما ظلم شد/ شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم


به گزارش شفاف ، شهاب الدین عزیزی خضر ، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی ایران گفت: “تیم ملی ایران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تیم ملی را دوست دارند و در زمین ، اما متأسفانه همه چیز علی رغم اینکه ما از ظرفیتهای …

به فوتبال‌ ما ظلم شد/ شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم https://rosemag.ir/2021/03/29/به-فوتبال‌-ما-ظلم-شد-شتاب‌زده-عمل-نمی/ مجله رز Mon, 29 Mar 2021 06:53:12 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/03/29/به-فوتبال‌-ما-ظلم-شد-شتاب‌زده-عمل-نمی/ به گزارش شفاف ، شهاب الدین عزیزی خضر ، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی ایران گفت: “تیم ملی ایران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تیم ملی را دوست دارند و در زمین ، اما متأسفانه همه چیز علی رغم اینکه ما از ظرفیتهای …

به گزارش شفاف ، شهاب الدین عزیزی خضر ، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی ایران گفت: “تیم ملی ایران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تیم ملی را دوست دارند و در زمین ، اما متأسفانه همه چیز علی رغم اینکه ما از ظرفیتهای خود استفاده کردیم ، اما در فوتبال ما و فوتبال در معرض آب قرار نمی گیرد. کمیساران حوزه و پس از آن مقامات مربوطه ، با صدور مصوبه ای برای متحدان خود به فوتبال بازگشتند.

وی ادامه داد: “دو چیز وجود دارد.” میزبانی یکی از مواردی است که برای تیم ملی ما مناسب است. البته با بحث مالی و همچنین دسترسی به باشگاه و میزبانی تیم ملی در تیم های لیگ قهرمانان اروپا ، متفاوت است. این مسئله در ایران وجود دارد ، فوتبال است و ما درگیر این مسئله نیستیم. ما سعی می کنیم از مشروعیت فوتبال دفاع کنیم. البته ، هنگام دیدار ، جلسه برنامه ریزی شده برگزار کنیم و شیخ سلمان منتظر پاسخ نهایی است.

و رئیس فدراسیون فوتبال افزود: سلمان شیخ بحرین و میزبانی دبیرکل کنفدراسیون آسیا را برای کاری انجام نداده است. ما همچنین گفتیم که اگر قرار است برای تقویت روابط مورد توافق قرار بگیریم ، اما این مورد مشترک است ، این مهم برای ما بسیار مهم است ، به طوری که ما حق ارتش کشورش را نفی می کنیم. ما با همکاران وی در صحنه بین الملل ، افسر قدرت شاهنشاهی و وزارت امور خارجه کار می کنیم و از تمام اختیارات آن استفاده می کنیم.

وی گفت: “ما با چندین وثوق احمدی و همکارانش تماس گرفتیم و همچنین رفیعی مجازات شد.” “این یک میراث بد است که شرایط را ایجاد کرده است و ما امیدواریم که آنها بتوانند گام به گام برای حل آن حل کنند.” انشالله می توانیم به آنچه فوتبال درست است برگردیم. این که شما دانش خود را از تأثیر می دانید در آنجا شناخته نشده اند و آنها درست هستند ، ما باید بیشتر بحث کنیم ، و در سرویس میزبانی ، همانطور که من یک امید بزرگ داشتم ، و خط تضعیف ، و تلاش برای ، و باز نخواهد گشت ، ما تو را به من لطف خواهیم کرد.

عزیزی خادر ادامه داد: بیایید امیدوار باشیم که این امر برای باز کردن جو ، کوچک و بی شکل است. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، این در میثاق نیست که خبره باشد و از روی قلب بخواند ، شوک های فن آوری جدید و همه چیز را باز کند: او باید دستش را لرزاند. در اینجا ما یک مشکل داریم که اکنون همه می توانند پشتیبانی کنند. اما فایده ای نداشت فدراسیون فوتبال با عجله ، تحمل و مشورت مختصر. این خط قرمز ما است ، توصیه می شود بزرگترین گلوگاه رشد فدراسیون فدراسیون فوتبال باشد.

وی گفت: “این سفر در گذشته برنامه ریزی شده است.” “همه برنامه های ما و ارائه یک انتخاب برنامه بسیاری از کارشناسان هستند و صلح از ما می خواهند که از توسعه فنی ما کمک بگیرند.” با توجه به بسیاری از مطالعات ما ، کسانی که با موضوعات مهم سرو کار دارند را در دستور کار قرار می دهیم. موضوع دیگر افکار عمومی ، که رضایت بسیار زیادی دارد. البته ، رضایت از حسن نیت مردم بلکه نارضایتی دائمی از زندگی به طور کامل ، ما انتخاب می کنیم به طور طبیعی چند استثنا وجود دارد.

و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: “اکنون انسجام ملی شکل گرفته و دیگر جایی برای مدیریت همه امور وجود ندارد.” امیدوارم انشاالله همه با هم کار کنند که علی رغم تحریم ها و ظلم ها ، در جام جهانی به تیم ملی ایران بفرستیم که چه در از دست دادن ما به حضور خود در جهان افتخار می کند. همدلی و من امیدوارم که مردم از یک رنگ هرمولاس ماسه.


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 10 فروردين 1400 ] [ 5:26 ] [ آیناز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]